Review/Reseña: Forever My Girl by Heidi McLaughlin

Forever My Girl (The Beaumont Series, #1)Forever My Girl by Heidi McLaughlin
My rating: 4 of 5 stars

This is a book about teenage love could have survived after 10 years apart. It is about forgiveness, friendship, loss.Here the Josie and Liam's story who fell in love as teenagers but a decision he took make they apart and after 10 years, a tragedy makes them reunite but in past years have occurred several things and a lot of things have changed and throughout history you can see deep feelings. I liked this story but I feel something missed because it did not catch me and made me want to keep reading it, I feel it is very predictable, but even that it was a pleasant and light reading.

View all my reviews

Reseña en español
Este es un libro sobre el amor adolescente que pude haber perdurado después de 10 años separados. Es sobre el perdón, la amistad, la pérdida.
Aquí se cuenta la historia de Josie y Liam que se enamoraron siendo adolescentes pero una decisión de él los llevó a separarse y  después de 10 años una tragedia los vuelve a hacer que se reencuentren pero han sucedidos diversas cosas en los años pasados y mucho ha cambiado y a través de la historia se verán sentimientos profundos.
Esta historia me gustó más siento que le faltó algo porque no me atrapó y me hizo querer seguir leyéndola, siento que es muy predecible, pero a pesar de eso fue una lectura amena y ligera.

You May Also Like

0 comentarios